توضیحات
با گسترش روزافزون فناوری سرعت رشد کسب و کارهای الکترونیکی نیز افزایش یافته است. شرکت ها با استفاده از کانالهای تبلیغاتی موبایلی میتوانند در مقیاس بزرگ و تنها با یک کلیک، هزینههای شرکت را کاهش دهند. از طرفی این چالش برای بسیاری از شرکت ها مطرح است که آیا کاربر پس از کلیک روی تبلیغ یک برنامه تلفن همراه آن را دانلود خواهد کرد یا خیر. خصوصاً شرکتهایی که تبلیغات خود را بهصورت آنلاین انجام می دهند، تمایل به پیش بینی نظر کاربر در دانلود نرم افزار تبلیغاتی موبایل خود دارند.