پیش بینی پذیرش نصب نرم افزارهای تبلیغاتی موبایلی توسط کاربر

پیش‌بینی انتخاب کاربر در دانلود یک نرم‌افزار تبلیغاتی; اینکه آیا کاربر پس از کلیک روی تبلیغ یک برنامه تلفن همراه آن را دانلود خواهد کرد یا خیر.

توضیحات

با گسترش روزافزون فناوری سرعت رشد کسب و کارهای الکترونیکی نیز افزایش یافته است. شرکت ها با استفاده از کانال‌های تبلیغاتی موبایلی می‌توانند در مقیاس بزرگ و تنها با یک کلیک، ‏هزینه‌های شرکت را کاهش دهند. از طرفی این چالش برای بسیاری از شرکت ها مطرح است که آیا کاربر پس از کلیک روی ‏تبلیغ یک برنامه تلفن همراه آن را دانلود خواهد کرد یا خیر.‏ خصوصاً شرکت‌هایی که تبلیغات ‏خود را به‌صورت آنلاین انجام می دهند، تمایل به پیش بینی نظر کاربر در دانلود نرم افزار تبلیغاتی موبایل خود دارند.